2 Ocak 2009 Cuma

İlk yazı kasıntısı

"Madem herkesin blogu var, benim neyim eksik?" dedim kendi kendime. benden önce cevap veren 'biri', "hiçbir şeyin" dedi. ben de açıverdim gari...

sözlük'te de olmuştu; ilk başta bir düşünce kabızlığı çökmüştü üstüme. sayfa bana, ben sayfaya baka baka durmuştuk. öyleyim şimdi. sonradan açılıyorum ben, içten yanmalıyım herhal; neyse. ne yazsam, ne anlatsam ki şimdi? Hoş, anlatınca derdime derman cin gibi bir çokolat kız çıkmıyor lamdadan.

günlük saçmalama istikakımı doldurduğumdan kelli gideyim diyorum ben. bugün dünyanın parasını döktüğüm 4 kitaptan birini seçip, sıcacık çayımı da alıp, pencere önü çiçeği gibi kurulup camın önüne entel takılayım. Saşa da kucağımda torlasın traktör egsozu gibi...

uyuyayım hatta 3 günün uykusuzluğuna inat. belki uyku bir miktar da olsa huzur verir akıp giden sıçramalı düşünce moderatörü beynime. belki de dindirir çetrefilli ruhumun çağlayan delilik hararetini...

iyi geceler net alemi, her nerede tıklanıyor ve tıklatıyorsan!

0 Comments:

Post a Comment