22 Haziran 2009 Pazartesi

Hayata Yarım Vole



"Bu böyle gitmez" dediğim tüm anlar kötüydü daha önce, bir şeyleri bitirmeden çıkardı ağzımdan. Şimdi "bu böyle gitmez" diyorum ama "herhalde" diye ekleyerek. Güzel şeyler çok sürmez sonuçta...

Öyle sevilesi ki hayat, ilk kez gülümsemem gözlerime de yayılıyor. Çirkin her şeyi unutmuş, tüm izleri silmiş gibi zaman; iyileşmiş gibi yaralarım... Eğlenmenin tadı damağımda, umursamazlığın uyuşukluğu kanımda; bir dağınıklık, bir rüküşlük içimde! Oh beee...

Gözlerimin önünde rengarenk yelkenlerini rüzgara salmış giden bir tekne gibi izliyorum hayatın akışını. Bir mevsim hayat bulan bir kelebek gibi korkarak yaşıyorken, ateşe düşkün bir pervaneye döndüm ya aniden; hala şaşıyorum. Kısacık ve doyulmaz bir tatilin içindeyim, biliyorum. Ama eksik kalan bir şeyleri tamamlamadan bitmeyecek bu mevsim...

"Yok bu mutluluktan" derken Mor ve Ötesi, bir kaç damla yaş yakıyor gözlerimi. Loş odamın ışığında bıçak gibi bir gülümseme yayılıyor suratıma. Yaşıyorum, ilk defa...

0 Comments:

Post a Comment