23 Haziran 2009 Salı

Stay With Me



serotonin fazlasından ölmek üzre olduğum garip anlardan birinde duydum ben bu şarkıyı. dinleyemedim önce zira daha önemli bir şey vardı aklımda sırıtarak düşündüğüm. ister istemez sözleri değil de müziği duydum tabii, garip oldum. kalp ritmiyle atıp insanı oynatan şarkılara inat, kalbimi donduruyor gibi geldi bir an. nefes almayı unuttum...

"ne diyor bu kadın?" dedim sonra, sözleri dinledim. ne klişe, ne banal, ne tanıdık... ne basit, ne anlamlı, ne içten... garip işte! buruk bir sevinç hissiyle, ağlamakla gülümsemek arasında bir yerde bırakıyor beni her dinlediğimde. içimde bir yanın mırıldanmak istediği, bir yanın reddettiği sözleri dinlerken huzur bulduğum bir melodiyle aklımın içine yazıyor sanki. öylece kalakalıp dinliyorum sonra ardı ardına. dinledikçe anlamı katlanır sandığımdan belki de :)

yani diyeceğim o ki Danity Kane - Stay With Me leziz olmuş, çok leziz...

0 Comments:

Post a Comment