2 Temmuz 2009 Perşembe

Yürüyüş



Bilip de unuttuğum, mırıldanıp durduğum ama sözleri bir türlü bulamadığım bir şarkı keşfetmiş gibiyim. Üzerine yepyeni sözler yazmam gerekiyormuş gibi ama tüm netliğiyle önümde hepsi. Nasıl olur da eski köye yeni adet gelir, aynı hamamda yeni tas bulunur ki bir anda? Umut bile yokken daha! Öyle bir karmaşa ki, anlayamadım gitti. Anlamadıkça daha çok cezbetti, cezbettikçe kaptırdım işte kendimi...

Gideceğim yeri bilmediğimden inemedim bu kez durakta. Sonunun ne olduğunu bilsem de yolculuk güzel.Usulca mırıldanmak da güzel bu ezgiyi... Bir daha asla şu anki hislerimle söyleyemem bu şarkıyı, asla böyle dans edemem yaşamla, biliyorum. Bunun için keyfini çıkarıyorum her bakışta. Bunun için kendimi bırakıveriyorum...

Gerçek acıtır diyorlar, desinler. Masalların mutlu sonla bitmediğini bilecek kadar büyüdüm ki ben...

0 Comments:

Post a Comment